Re: sende data fra PHP.

From: Danjel Jungersen (none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Jun 2006 - 08:01:17 CEST

From: "Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 13 Jun 2006 08:01:17 +0200
Subject: Re: sende data fra PHP.

On 12 Jun 2006 at 16:34, Gugge wrote:

> http://www.acme.com/software/mini_sendmail/ -
> /usr/ports/mail/mini_sendmail
>
> installer den, og kopier den ind i dit chroot.
Hvad er det præcist jeg skal kopiere ind, og hvor?

I README.php står der at jeg skal installere "chroot subpackage of
mini_sendmaill", men jeg kan ikke liiige finde en sådan pakke.

Jeg har sat sendmail path, og kopieret /bin/sh ind i.flg. README.php.

Men bortset fra det, så ser det lovende ud ;-)

mvh
Danjel