sende data fra PHP.

From: Danjel Jungersen (none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Jun 2006 - 16:00:14 CEST

From: "Danjel Jungersen" <none@danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 12 Jun 2006 16:00:14 +0200
Subject: sende data fra PHP.

Hej allesammen.

Jeg har haft en tidligere tråd om samme problem (Method not allowed
OBSD).

Jeg blev foreslået et par ting, og har nu kæmpet som en gal i flere
dage med dette problem, er der en der kan give mig rimelig præcise
anvisninger på hvordan jeg kommer videre?

Hvis man går ind på http://www.printlight.dk/bestil.php kan man vælge
lidt forskelligt, skrive navn m.m.
Når man trykker på "se ordre" i bunden kommer man ind på en ny side,
her er dataene samlet til "godkendelse".

Nu er det så meningen at disse data skal sendes til mig.

Jeg har forsøgt mig med FormMail.php (se tidligere tråd), jeg har
forsøgt mig med pear (da den kunne bruge en extern smtp).
Jeg har googlet og været på pears hjemmeside, ingen steder har jeg
fundet noget som kan give mig skubbet i den rigtige retning (jeg
mangler f.eks. mail.php fra pears hjemmeside, jeg kan ikke finde den
på nettet, eller på min maskine. I forum'et et der et gammelt forslag
at køre "pear install mail". Der får jeg bare "er installeret,
skipper" (dog på enkelsk...)).
Det ser desuden ud til at der kan gå et års tid inden man får svar i
deres forum.

Der blev foreslået noget med suexec, men en anden sagde at der var et
potentielt hul (mere), og sikkerheden er i højsædet her. (En af
grundene til OBSD)

Jeg kører OpenBSD 3.7 og php 5.0.4

Jeg sidder helt fast, og ved ikke hvad jeg skal gøre og rive i.
Det er helt ny hjemmeside, og der mangler kun "mig" for at vi kan få
den skudt i luften, så resten af folkene her er ret utålmodige ;-)

Jeg håber at der er hjælp at hente...

Venligste hilsner
Danjel

PS: Hvis det er lettere at klare via tlf, eller noget andet, så lad
endelig høre fra jer, jeg er villig til (næsten) hvad som helst på
nuværende tidspunkt.
Tlf.: 43 64 10 00 / 20 42 20 11.