Boot problemer

From: Samir Mulasalihovic (none@samir--vermoe.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Jun 2006 - 14:30:39 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Samir Mulasalihovic <none@samir--vermoe.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Boot problemer
Date: Wed, 7 Jun 2006 14:30:39 +0200

Hej alle;
Jeg arbejder lige nu på at få gang i et helt nyt server, en HP
ProLiant DL380 Generation 4, hvor jeg har installeret en FreeBSD 6.1.
Alting ser find ud når den starter op, men når det skal til al køre
OS, så står det bare på Attempting Boot From Hard Drive (C:).
Installation gik selvfølgelig som smurt, men da jeg kontaktede
leverandøren så sagde de at de kan ikke supportere andet end Windows
Server.

Der kører en RAID 5, med 5 diske på. HP Array Utility ser jo RAID som
een disk, men det booter ikke fra det.

Er der nogen der ved hvad der skal til for at få det til at starte
FreeBSD op?