pkg-uoverenstemelser

From: isfugl (none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 01 Jul 2006 - 10:10:56 CEST

From: isfugl <none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: pkg-uoverenstemelser
Date: Sat, 1 Jul 2006 10:10:56 +0200

hej

Jeg har fornylig opgraderet min Opera på freebsd 6.1, eller har jeg ??

jeg startet med at køre en pkg_delete på opera-8.54*
hvorefter jeg smuttet ned i ports og fandt oprea-9.0 og kørte en make install
alt sammen uden problemer..

MEN når nu jeg starter opera siger den stadig 8.54
som ses her fra "opera:about"
Version information
Version 8.54
Build 1745
Platform FreeBSD
System i386, 6.1-STABLE
Qt library 3.3.5
Java No Java Runtime Environment installed

det "sjove" kommer så nåre man kigger på pkg..
[isfugl@ibm ~]$ pkg_info|grep opera
opera-9.0.20060616 A blazingly fast, full-featured, standards-compliant
browse

Er det mig der har lavet noget forkert, eller er det ports der er vertioneret
forkert?

--
IsFugl