FreeBSD + Stale dependecy?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 27 Jan 2006 - 13:03:40 CET

Date: Fri, 27 Jan 2006 13:03:40 +0100
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: FreeBSD + Stale dependecy?

Nok et lidt for meget begynder spørgsmål -->

Ville køre portupgrade på min FreeBSD 6.0 Release --> fik følgende besked :

Stale dependency: abiword-gnome-2.4.2 --> libdrm-2.0

+ en besked om at køre pkgdb -F manuelt ...

har så siddet og læst lidt på det her og prøvet at køre pkgdb -F en
enkelt gang - og jeg må nok desværre indrømme at jeg ikke helt forstår
hvad det er jeg skal gøre, eller ikke gøre ?

føler mig lidt som et 'alt-for-snottet-tåbe' her idag :-/

gregers/