Re: Dokumentation af firewall regler

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Jan 2006 - 15:07:41 CET

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Dokumentation af firewall regler
Date: Thu, 19 Jan 2006 15:07:41 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 19/01/2006, at 12.52, Peter N. M. Hansteen wrote:

> Det er godt å ha en papirutgave, det er sant. Boken er såvidt jeg
> husker ikke spesielt dyr heller. I tillegg kan boken også leses på
> web
> fra www.docbook.org et sted. Og så finnes det i tillegg, av alle
> ting,
> en docbook-wiki på http://wiki.docbook.org.

Jeg kan desuden bemærke at jeg ved flere lejligheder har genereret
min rapport med docbook xml og derefter sendt til min kunde
som RTF.

Det virkede "næsten" - dvs ca. 99% idet bullet lists blev lidt underlige
i det endelige resultat. Men på den anden side godt nok til at jeg
som underleverandør kunne arbejde uden at bruge Word og min
kunde som brugte Word kunne arbejde videre og lave de endelige
tilretninger før det blev sendt til slutkunden.

Et af de eksempler jeg også har gjort brug af er BIND ARM manualen
som også findes med i BIND distributionerne med makefiles osv.

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000