Re: SV: Mystik omkring localhost

From: Kristian M (none@kristian--struer.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 13:45:32 CET

Date: Thu, 5 Jan 2006 13:45:32 +0100
From: Kristian M <none@kristian--struer.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Mystik omkring localhost

Hej

Nu prøvede jeg dit råd med slet ikke at bruge listen-on, hvilket ikke hjalp, men efter som den skal gøre det sådan, vælger jeg bare slet ikke at skrive dem ind der i.

ja, jeg har named.root samt localhost.rev i master.

Det skal skal næsten siges at den her named skal køre slave for en anden master. Men derfor skal den selvfølgelig stadig have localhost.rev. Det er forresten en freebsd selv har genereret, men den ser ganske rigtigt ud.

Anyways, det forklare ikke mit mærkelige pakke tab :(