Re: Mystik omkring localhost

From: Kristian M (none@kristian--struer.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 13:39:02 CET

Date: Thu, 5 Jan 2006 13:39:02 +0100
From: Kristian M <none@kristian--struer.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mystik omkring localhost

det giver slet ingen mening nu, se her:

ns11# host google.com 127.0.0.1
Using domain server:
Name: 127.0.0.1
Address: 127.0.0.1#53
Aliases:

google.com has address 64.233.187.99
google.com has address 72.14.207.99
Using domain server:
Name: 127.0.0.1
Address: 127.0.0.1#53
Aliases:

Using domain server:
Name: 127.0.0.1
Address: 127.0.0.1#53
Aliases:

google.com mail is handled by 10 smtp3.google.com.
google.com mail is handled by 10 smtp4.google.com.
google.com mail is handled by 10 smtp1.google.com.
google.com mail is handled by 10 smtp2.google.com.
ns11# host google.com 127.0.0.1
Using domain server:
Name: 127.0.0.1
Address: 127.0.0.1#53
Aliases:

[...]

;; connection timed out; no servers could be reached

Se her kan jeg slå google.com op 2 gange fra localhost, men så 3ede gang der kan den pludselig ikke, og sådan har det faktisk været heletiden, det er utrolig blandt hvornår den kan og hvornår den ikke kan. (ligesom det også er med pingpakkerne).