Bogen: The Complete FreeBSD

From: Michael Hembo (none@hembo--micron.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 Feb 2006 - 10:55:55 CET

From: "Michael Hembo" <none@hembo--micron.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Bogen: The Complete FreeBSD
Date: Fri, 24 Feb 2006 10:55:55 +0100

Det undrer mig at dette ikke er blevet relay'et endnu.

Jeg er af den holdning at dette er information af 'væsentlig nok' karakter
til at misbruge listen til at forwarde denne besked fra Greg Lehey, da jeg
ikke går ud fra at alle er på FreeBSDs announce liste.

-- SNIP --
Ten years ago today, on 24 February 1996, I submitted for publication
the final version of the first ever book on FreeBSD, "Installing and
Using FreeBSD". It was later renamed to "The Complete FreeBSD".

I have always retained full rights to the book, and for today I've
decided to release it for download under the Creative Commons
license. See more at http://www.lemis.com/grog/Documentation/CFBSD/.

Greg
-- SNIP --

Hans server har af forståelige årsager pænt travlt, og som han selv skriver
på siden der herover linkes til:

"The documents are large, and the server is currently experiencing a heavy
load. If you get an error 503 (“temporarily unable to service your request”),
please do everybody a favour and wait 15 minutes or so."

MICRON Data Support

Michael Hembo
Tybjerg bygade 8
4160 Herlufmagle