Re: FreeBSD på Mac mini

From: Jan Gundtofte-Bruun (none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Feb 2006 - 10:00:05 CET

Date: Wed, 15 Feb 2006 10:00:05 +0100 (CET)
Subject: Re: FreeBSD på Mac mini
From: "Jan Gundtofte-Bruun" <none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

<quote who="Laust S. Jespersen">

> Jeg kan kun gentage hvad jeg har sagt en del gange.
> Jeg er super glad for min VIA C3. Den kører rigtigt godt, bruger
> ikke meget strøm, samt larmer overhovedet ikke.

Ville blot tilføje at min hjemmemaskine er en M10k, i et Antec Aria kabinet.
Det kører ganske fortrinligt ... men jeg må indrømme at M10k'ens lille hidsige
40mm cpu-køler SKAL udskiftes (jeg har valgt en 80mm NoiseBlocker
NB-UltraSilentFan S1).

BTW Laust, er dent med vanilje at din (glimrende) tag mangler et linieskift
før 'Viking'?

:o) Jan Gundtofte-Bruun
-- 010\001\111 --