Re: FreeBSD på Mac mini

From: Mogens Valentin (none@mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Feb 2006 - 00:18:04 CET

Date: Wed, 15 Feb 2006 00:18:04 +0100
From: Mogens Valentin <none@mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD på Mac mini

Phil Regnauld wrote:

> ? Det har ikke rigtig noget med OSX at gøre -- jeg har en del filer
> på den (OS X) og de hedder .jpg eller .jpeg og det "virker bare"...

Det er noget tid siden jeg har kørt OSX, og kun ret kort; mente at huske
den ville have filer med bestemte extensions. I stand corrected..

> Du kan få DarwinPorts til OSX som er tæt på ports-collection.
>
> Kig evt. ellers efter PC "klonen": Aopen XC Cube MP915B:
>
> http://minipc.aopen.com/Global/

Havde godt flygtigt set den, men glemt den igen. Nok også billigere med
en barebone og montere med hvad jeg ønsker, plus den har miniPCI slot.
Ser også ud til at have lavt strømforbrug.

--
Kind regards,
Mogens Valentin