Re: FreeBSD på Mac mini

From: Mogens Valentin (none@mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 14 Feb 2006 - 23:41:56 CET

Date: Tue, 14 Feb 2006 23:41:56 +0100
From: Mogens Valentin <none@mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD på Mac mini

Phil Regnauld wrote:

> Det k?rer, men bl?sere k?rer lidt for meget. IDE k?rer som PIO, ikke DMA
> endnu.

Ooups.. Ved du hvor DMA på den bliver diskutteret? Timeframe?
Synes ikke jeg har set noget. Kan ikke leve med PIO.

Det med blæseren, gælder det for begge modeller? De reviews jeg har set
omtaler den som meget støjsvag.
Jeg er primært interesseret i 1.25Ghz modellen, med 1gig og 7200 disk,
som hjemmeserver; derfor FreeBSD. Kunne godt bruge OSX, men jeg gider
ikke omdøbe eksisterende filnavne, som OSX vil ha det (.jpeg .mpeg ..),
plus at jeg arbejder med FreeBSD på jobbet, så det vil være godt også at
have det hjemme. Det hele drejer sig jo ikke om Linux :)

Og undskyld til Henrik et al for det blasfemiske element ;)

--
Kind regards,
Mogens Valentin