SANE konferencen, lidt off-topic og aligevel ikke

From: Henrik Kramshoej (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 13 Feb 2006 - 11:49:03 CET

Date: Mon, 13 Feb 2006 11:49:03 +0100
From: Henrik Kramshoej <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: SANE konferencen, lidt off-topic og aligevel ikke

Hejsa

SANE konferencen i maj er yderst interessant og der
er allerede nogle stykker fra BSD-DK der overvejer at
tage med - eller har bestemt sig.

Dette er således en opfordring til at undersøge det,
og få det godkendt af chefen.

Jeg var med i 2004 og det var yderst velorganiseret
og spændende så jeg har besluttet mig for at tage med
fremover når der er SANE hvert andet år.

http://www.sane.nl/sane2006/index.html
5th System Administration and Network Engineering
Conference May 15-19, 2006
Aula Congress Centre, Delft, The Netherlands

Sådan et slag på tasken og med min valutaomregner
er det omkring 10.000 kr for 3 fulde dage tutorials
og 2 dage konference.

Sådan et lidt hurtigt kig på sas.dk siger at man
kan få billetter til omkring 1200 tur-retur
(ud 14. maj, retur fredag aften 19.)
NB: så er det en ufleksibel billet der ikke kan ændres!

Jeg skal bo på hotellet:
http://www.emauspoort.nl/

Jeg kan anbefale at tage derned søndag så man ikke
kommer for sent den første dag - sidst kom jeg lidt
for sent fordi jeg tog flyet mandag morgen!

Andre anbefaler at man bliver til lørdag, da det giver
mulighed for en del socialt med de talere der kommer
fra eksempelvis US (de plejer at blive til lørdag).

Mvh

Henrik
PS Peter gratisdns Larsen skal også med og bor på
samme hotel

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000