Firefox v1.5 fra Freshports (FreeBSD v6 stable)?

From: Jan Gundtofte-Bruun (none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 09 Feb 2006 - 22:25:30 CET

Date: Thu, 9 Feb 2006 22:25:30 +0100 (CET)
Subject: Firefox v1.5 fra Freshports (FreeBSD v6 stable)?
From: "Jan Gundtofte-Bruun" <none@jan--g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej igen.
Jeg *ved* at jeg har spurgt om dette før, men jeg kan ikke finde det igen.

Når man ser på Freshports->www->firefox, så siger den v1.5.0.1, men når man
installerer den (med den givne kommando), så er det v1.0.7 man ender med. Nå,
så der er et eller andet på min maskine (FreBSD v6 STABLE) der ikke er i tråd
med Freshports.

Hvordan finder jeg ud af, hvori bristen ligger? Altså, kan der siges noget
generelt om at man kan se i sin (?) for på forhånd at afgøre hvad man får?

Og ja, jeg ved at I vil komme med et oplagt svar. Jeg kan bare ikke se det. >_<

:o) Jan Gundtofte-Bruun
-- 010\001\111 --