Re: SV: logo contest

From: per engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Feb 2006 - 17:18:25 CET

Date: Mon, 06 Feb 2006 17:18:25 +0100
From: per engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: logo contest

Lennart Sorth wrote:

> øh, der står jo BSD på dem alle.
>
> Hvordan udtrykker et bolche-stribet BSD mere BSD end et
> hvor der står BSD ?

Det goer det heller ikke.

> Xeyes siger X11 (og xterm, forøvrigt Per :-) ) og hvis man
> er lidt snævertsynet, blev X11 udviklet i en tid hvor BSD
> og AT&T var de to store.

Analogien er tydelig nok, det er ikke det jeg plaedere for.
Jeg hoere bare til dem der synes at de nye officielle nbsd+fbsd logo'er
er uendelige vellykkede og havde maaske naivt haabet paa et logo der som
disse ogsaa kunne staa alene (uden txt) og stadig udtrykke "BSD".

> Derfor synes jeg da at Xeyes er den med *mest* BSD - de
> andre er alle ganske nuttede hver for sig, men min præference
> er helt klart Xeyes. og det er faktisk kun BSD freaks der
> ser en Beastie i den.

Jeg har nu et blowfish logo der med rette udskaering sagtens kunne vaere
"kilde" til Xeyes'ene ogsaa :)

> Du får da sværere ved at forklare den ellers nuttede djævle-
> hale i logo1, hvis man nu skal tænke i P.C. baner :)

Ikke forstaaet - der findes kun servere. Nogle servere har X koerende og
andre har ikke.

/per
per@xterm.dk