SV: Rekonfigurer php

From: Michael Molbech (none@mgm--bnaa.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 27 Dec 2006 - 19:03:09 CET

Subject: SV: Rekonfigurer php
Date: Wed, 27 Dec 2006 19:03:09 +0100
From: "Michael Molbech" <none@mgm--bnaa.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Jesper et al.

Det var en spændende en :) den der rmconfig

Jeg har brugt :

Make config

Så dukker menuen også op

--

-- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere. Den har indtil videre sparet mig for at få 10282 spam-mails. Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails. Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.dk