bsdsar for NetBSD ??

From: Niels S. Eliasen (none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Dec 2006 - 08:29:56 CET

From: "Niels S. Eliasen" <none@nse--delfi-konsult.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: bsdsar for NetBSD ??
Date: Tue, 19 Dec 2006 08:29:56 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

jeg tænkte at der måske var et klogt hovede, som havde en god ide... ;-)

jeg er stærkt interesseret i at få "bsdsar" til at fungere på en
netBSD maskine... men ganske åbenbart er der en del forskelle på
"iostat" og "vmstat"
parametrene på de two *bsd'er ....
Er der nogen som har en tilrettet "bsdsar" for netBSD eller eventuelt
kan kaste lidt lys over forskellene.....??

(i bund og grund savner jeg "sar" fra SysV... _mest_ på grund af at
man dermed kan få en oversigt over bsd-maskiner'nes belastning over
tid....
så hvis der er nogen som har alternative løsninger er jeg meget
lydhør....)

kind regards

nse

"Ach, crivens, what a wee snotter....."

Quote from "The Wee Free Men" by Terry Pratchett