Re: Kernekompilering fejler

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Dec 2006 - 21:32:19 CET

Date: Mon, 18 Dec 2006 21:32:19 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kernekompilering fejler

Quoting Lars Bonnesen (lars.bonnesen@gmail.com):

> Selvfølgelig. Den nye (den der giver problemer), kan jeg ikke lige
> lave dmesg. Så skal jeg kopiere den gamle bsd og boote. Det vil jeg
> helst undgå, men hvis det er meget nødvendigt, må jeg jo forsøge. Her
> er den oprindelige - den, der fungerer:

Tak.

> OpenBSD 4.0 (GENERIC) #1107: Sat Sep 16 19:15:58 MDT 2006
> deraadt@i386.openbsd.org:/usr/src/sys/arch/i386/compile/GENERIC

Det ligner jo meget officiel 4.0.

> syncing disks... done
> rebooting...
> OpenBSD 4.0 (GENERIC) #1107: Sat Sep 16 19:15:58 MDT 2006
> deraadt@i386.openbsd.org:/usr/src/sys/arch/i386/compile/GENERIC

Det er vist en ret almindelig feature paa BSD, at man kan se kernel log
fra tidligere boots givet visse forudsaetninger.

> Ok, men den nye kerne kommer jeg jo ikke ret meget længere med. Den
> beder om sh lokation, og så kommer jeg ikke meget længere.

Du kan ikke starte sh? Hvilken fejl faar du?

--
Om began to feel the acute depression that steals over every realist in
the presence of an optimist.