Re: Kernekompilering fejler

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Dec 2006 - 16:43:57 CET

Date: Mon, 18 Dec 2006 16:43:57 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kernekompilering fejler

Quoting Lars Bonnesen (lars.bonnesen@gmail.com):

> Hmm. Faktisk - ved det ikke - jeg går ud fra, at det er nyeste stable
> release, således at systemet er up2date pr. i forgårs. Altså fra den
> oprindelige version 4.0 til 16/12-06

Eh. Dvs. der skal vaere introduceret en regression mellem OPENBSD_4_0_BASE
og OPENBSD_4_0. Jeg ser intet relateret i den diff, der burde give
problemer.

Maa jeg see dmesg fra den oprindelige kerne? Jeg vil ogsaa gerne have
en fra den den nye, hvis muligt.

Det er ret vaesentligt, hvilke versioner der er tale om.

> Det samme som hvad? Disklabel giver:

Hov. Jeg mente det samme paa gammel og ny kerne.

[..]

> Ja, det kan den også. Jeg oversætter, der kommer ingen fejl, men når
> jeg booter, går det galt.

Det er lidt noget andet, end du skrev ovenfor og i Subject:, men ok.

Mvh. Michael.

--
`Real stupidity beats artificial intelligence every time.'
-- (Terry Pratchett, Hogfather)