Re: bsd på landisk

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 17 Dec 2006 - 22:21:03 CET

Date: Sun, 17 Dec 2006 22:21:03 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: bsd på landisk

Quoting Ebbe Vang (ev@evang.dk):
> Jeg har set siden men der er ikke nok information til at jeg
> kan/vil/tør gå igang!
> Jeg vil gerne høre fra én at det virker!

Porten er stadig temmeligt ny, saa du skal forvente masser af
boernesygdomme, selvom du finder succeshistorier med OpenBSD.

Hvis du er ude efter at saette en maskine op i produktion med BSD,
skal du ikke vaelge OpenBSD, foer der er kommet et officielt release,
dvs. tidligst 1. maj, 2007.

Mvh. Michael (der bemaerker, at det franske svarsyndrom spreder sig).

--
Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind.
-- (Terry Pratchett, Reaper Man)