SV: tråd løst net.

From: Jakob Kjøller (none@Jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Aug 2006 - 20:02:01 CEST

From: Jakob Kjøller <none@Jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: tråd løst net.
Date: Wed, 16 Aug 2006 20:02:01 +0200

Jeg vil ikke sige at sikkerheden ikke er noget at bruge tiden på, den
forhindre jo umidlbart naboer og lignende i at misbruge Internet
forbindelsen, hvis man har sat WAP op og bruger en lang kodeord (over 42
tegn).

Men til at sikre sin egen data kommunikation så vil jeg også sige at VPN er
klart at foretrække.

- Jakob -