RE: FreeBSD 6.1 på DL585

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 12 Aug 2006 - 13:29:48 CEST

Subject: RE: FreeBSD 6.1 på DL585
Date: Sat, 12 Aug 2006 13:29:48 +0200
From: "Carsten Jensen" <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Til info kan du hente lidt godter til HP's Servere
Flere optioner virker helt, eller delvist

jeg har selv en ML370 G2 som kun via software
justerer på blæserne, der ellers vil køre med max omdr.
du kan se meget af det som du ser i Systems insight homepage
til Windows.

http://people.freebsd.org/~jcagle/

softwaren er pt kun til FreeBSD 4 og 5
men du kan ændre lidt lidt i installations filen så den
detekterer 6 frem for 5
der skal så laves lidt beskidt arbejde med at linke
nogle lib filer til den version den vil have
fx lib.so.6 --> lib.so.4

Hvis nogle ved hvordan man korrekt ændrer disse filer
vil jeg dog være meget interesseret.

Mvh Carsten Jensen