Re: Nogen der kan give mig en forklaring på en 'ftp' situation?

From: Magnus Bodin (none@magnus--bodin.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 28 Apr 2006 - 11:41:50 CEST

Date: Fri, 28 Apr 2006 11:41:50 +0200
From: Magnus Bodin <none@magnus--bodin.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nogen der kan give mig en forklaring på en 'ftp' situation?

On Thu, Apr 27, 2006 at 11:17:05PM +0200, Lasse Brandt wrote:
> Det lyder smart :)
> Tilgiv min skepsis, men findes der virkelig ftp servere der
> understøtter dette? Og i så fald hvilke?

Det kreves ikke mer en multiple login facility.

> Jeg synes ikke at have set den funktionalitet, hverken i servere eller
> klienter :/

Her er ett gammelt forskningsprojekt;

http://www.uoregon.edu/~joelja/project/parallel.html

jeg har ikke styr på de enkelte klienterne som understötter dette, men jeg
vil mene at f.eks. forskellige fxp-klienter har sådden support.

Oansett så existerer fenomenet umiddelbart når muligheten existerer.
Og det gör den.

-- magnus