Re: BSD journaliseret filsystem og raid

From: Mogens Valentin (none@mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 27 Apr 2006 - 20:21:29 CEST

Date: Thu, 27 Apr 2006 20:21:29 +0200
From: Mogens Valentin <none@mogensv--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD journaliseret filsystem og raid

Phil Regnauld wrote:

> Jeg har fået at vide at Pawel Dawidek (fra Gmirror fame)
> arbejder faktisk på gjournal -- patches snart...

Interessant, kunne få en betydning for udfaldet af mine undersøgelser om
valg af system.
Jeg har hældt en del mod Sun HW/Solaris, men nu er Scott jo McNearly off
Sun, og om firmaet får en Schwartzes zukunft er jo ikke til at vide.
Mange ser ud til at synes det var på tide med et skift, men om
sidsnævnte kan køre det [op]... men han er well connected på Wallstreet.
Oh well, Sun går jo nok ikke så'n lige neden om hjem...

--
Kind regards,
Mogens Valentin