Re: Nogen der kan give mig en forklaring på en 'ftp' situation?

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 27 Apr 2006 - 12:21:06 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Nogen der kan give mig en forklaring på en 'ftp' situation?
Date: Thu, 27 Apr 2006 12:21:06 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 27/04/2006, at 11.35, Gregers Petersen wrote:

> Vil det så i tilfældet med gftp (i GUI versionen) fx betyde at jeg
> skal 'un-checke' optionen: 'Do one transfer at a time'
> Så jeg hermed vælger at lave mere end en tranfer på samme tid ?
>
> Er så'en lidt på bar bund på det her punkt :-/

ikke fordi det nødvendigvis hjælper på dit nuværende problem, men det
anbefales at bruge
Secure copy/ftp over SSH porten - det er lidt rarere med firewalls og
du undgår således visse problemer

SSHD der understøtter secure copy fås til både UNIX og Windows

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000