Re: OpenOffice :-/

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 20 Apr 2006 - 08:56:17 CEST

Date: Thu, 20 Apr 2006 08:56:17 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: OpenOffice :-/
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Kristen Nielsen wrote:

> Hejsa liste
>
> Jeg har uden problemer kompileret OOo på 6 stable. dog har jeg for vane
> at lægge java ind inden jeg starter med selve OOo pakken.

Alt der her var mest bare et udslag af irritation over at OpenOffice er sådan er
stor og næsten uoverskuelig bunke -> hvor jeg i bund og grund bare har brug for
'writer' og OpenDocumentFormat -> og så skal det være så besværligt at og
opslidende at installere fra ports -> hvilket nu har fået mig til at kaste det
hele ind via pkg_add (via en pakke fra good-day.net) ..
Så det hele var nok bare behovet for at få lov til at brokke sig ...

--

gregers/

FreeBSD 6-Stable since the 14. of February