SV: BSD-DK Hyggemøde D. 11/4 kl. 19 på Bang og Jensen.

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Apr 2006 - 20:33:11 CEST

Date: Thu, 6 Apr 2006 20:33:11 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: BSD-DK Hyggemøde D. 11/4 kl. 19 på Bang og Jensen.
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> I anledning af, at vi får besøg fra fjeldene. Tænkte
> jeg at vi kunne
> tage en tour-de-vesterbronx og drikke en øl på Stiv
> og Vissen
> (Bang og Jensen) med pre-øl-dansk-mad-mam på
> Restaurant Klubben.
> Begge dele er beliggende på Vesterbro.

Jeg vil gerne tage min (store) lillebror med, hvis der
er plads. Han er netop kommet tilbage fra New Zealand,
hvor han har boet sammen med sin kæreste i næsten 2
år. Han har ingen erfaring med BSD, men er knaldgod
til C# programmering mod Exchange.

Nu er det ikke fordi jeg vil sælge ham, for så ser jeg
ham måske ikke igen ;-) Han er dog på udkig efter
arbejde. Udover MS-historikken er han en meget
omgængelig person.

Hilsen
Claus