Re: SV: Routning igennem en OpenBSD

From: Peter N. M. Hansteen (peter@bgnett.no)
Date: Fri 30 Sep 2005 - 18:10:04 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Routning igennem en OpenBSD
From: peter@bgnett.no (Peter N. M. Hansteen)
Date: Fri, 30 Sep 2005 18:10:04 +0200

Jakob Kjøller <none@jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Den her forstod jeg ikke lige??

Bare at det høres ut som et godt utgangspunkt.

> Alt er udkommenteret herinde

hm. er du sikker på at wifi-klientene dine faktisk har nett? Klarer de f
eks å pinge ip-adressen til gatewayens ath0, eller forsåvidt de andre
nett-interfacene på gatewayen?

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://www.blug.linux.no/rfc1149/ http://www.datadok.no/ http://www.nuug.no/