Re: Postfix og flere modtagere

From: madsmao (none@mads--nordholm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 28 Sep 2005 - 14:56:37 CEST

Subject: Re: Postfix og flere modtagere
From: madsmao <none@mads--nordholm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 28 Sep 2005 14:56:37 +0200

Mange tak for dit udførlige svar. Det giver mig noget at gå videre med.

Jeg benytter Pipe til at aflvere til mit script.

Det var Queue-ID jeg tænkte på og ikke Message-ID, så det forkludrede
min forklaring lidt.

Jeg har efterfølgende siddet og læst lidt på lektien i dokumentationen
til Postfix, og jeg kan se på det hele, at jeg nok ikke kommer udenom at
lave diverse modifikationer til mit script for at kunne håndtere
levering til flere modtagere.

Tak fordi du gad at tage dig til at hjælpe.

<mads/>

--