Re: Squirrelmail problemer

From: J. Martin Petersen (none@jmp.lists--alvorlig.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Sep 2005 - 14:32:27 CEST

Date: Sat, 24 Sep 2005 14:32:27 +0200
From: "J. Martin Petersen" <none@jmp.lists--alvorlig.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Squirrelmail problemer

Phil Regnauld wrote:

> YAIS. Men det kunne godt være jeg skal kigge på det. Har servere
> hvor både courier og imap-uw kører på forskellige ports for at kunne
> klare både maildir og mbox...

Jeg ved ikke om den kan klare begge dele på en gang, jeg bemærkede bare
at den havde mailbox-understøttelse da vi satte den op. Vi valgte den i
øvrigt fordi det var den POP3/IMAP-server der med færrest sværdslag
kunne fås til at køre med passende (få) privilegier, når den skulle slå
op i LDAP.

Mvh. Martin