Re: Squirrelmail problemer

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Sep 2005 - 13:08:32 CEST

Date: Sat, 24 Sep 2005 13:08:32 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Squirrelmail problemer

Jeg er nået lidt videre.

Apache genererer flg. fejl i forbindelse med at problemet opstår:
  /libexec/ld-elf.so.1: /usr/local/lib/php/20020429/pcre.so: Undefined symbol "php_addslashes_ex"

Nogen der har en ide om hvordan man undgår det?

Ingen filer under /usr/local/lib/php definerer 'php_addslashes_ex'
og kun pcre.so refererer den.
Google er stadig ikke til megen hjælp ...

        Hyg'
        Flemming