SV: Re: Radeon X700 pro på FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 17 Sep 2005 - 18:07:09 CEST

Date: Sat, 17 Sep 2005 18:07:09 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Re: Radeon X700 pro på FreeBSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

http://www.bsdforums.org/forums/archive/index.php/t-31058.html

http://lists.freedesktop.org/pipermail/xorg/2004-December/005295.html

> Håber det hjælper lidt :-)

Tusind tusind tak! Jeg søgte på 'x700 pro freebsd xorg
driver' og fandt henvisninger til debian, gentoo og en
smule FreeBSD, men fandt ikke disse to, som ramte helt
plet!

;-)

PS. Nu skal jeg blot skrue lidt i opsætningen, så den
kører 1680x1050, kan få den op i 1400x1050.