Radeon X700 pro på FreeBSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 17 Sep 2005 - 14:51:03 CEST

Date: Sat, 17 Sep 2005 14:51:03 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Radeon X700 pro på FreeBSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej

Jeg har købt en to-kerne athlon64 og har lagt FreeBSD
6.0 på til amd64. Alt sammen fryd og gammen. Da jeg
skulle have gang i mit X700 pro kort, finder jeg ikke
nogen driver. Jeg opdager at mit forarbejde ikke var
godt nok hvad videokortet angår.

Har nogen haft held med at lægge xorg på FreeBSD på
dette kort? Jeg fandt linken
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27
hvor man kan hente en driver til Linux, men
spørgsmålet er om jeg bare skal købe et nyt i stedet?
Jeg skal ikke spille på den, men jeg har en *meget*
flot 20" bredformat-skærm fra Dell, og den vil jeg
gerne køre 1680x1050 på.

Hilsen
Claus