BSD-DK Hyggemøde D. 14/9 kl. 19 på den tatoverede enke.

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 08 Sep 2005 - 16:06:37 CEST

Date: Thu, 08 Sep 2005 16:06:37 +0200
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: BSD-DK Hyggemøde D. 14/9 kl. 19 på den tatoverede enke.

Hej Folk
Nu er det efterhånden et stykke tid siden vi mødtes sidst så hermed
indkaldes der til BSD-DK Hyggemøde D. 14/9 kl. 19 på den tatoverede enke.
Gothersgade 8 D (Indgang fra 8C, Boltens Gård) København K
http://www.aok.dk/profile/9923

Vi er nogle stykker der spiser en burgah før, det bliver på Chili:
Vandkunsten 1, København K
http://www.aok.dk/profile/553

Så hvis du gerne vil med så giv lyd til mig.
Jeg kan nåes enten på irc (Logiztik) eller på 60897744 (eller på mail)
Der bliver ikke bestilt bord så tilmelding er ikke super nødvendig.

Vi sesh!

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen