Absolute OpenBSD

From: Dennis Decker Jensen (none@dennisdjensen--tiscali.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 Sep 2005 - 01:03:57 CEST

Date: Thu, 1 Sep 2005 01:03:57 +0200
From: Dennis Decker Jensen <none@dennisdjensen--tiscali.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Absolute OpenBSD

Hej!

Har lige læst anmeldelser af forskellige bøger igennem angående OpenBSD.
Udvalget er utroligt godt, og det er faktisk svært at vælge! Ha!

Jeg har især fået et godt øje til "Absolute OpenBSD": Er den ved at være
forældet, eller vil den være en velegnet håndbog længe endnu? Kunne godt
tænke mig en bog, som kan "holde" et stykke tid, helst være lidt tidsløs
uden at være ubrugelig.

Har primært brugt GNU/Linux de sidste 5 års tid, især Debian, men
har prøvet mange andre distributioner, så jeg er ikke helt nybegynder
længere (brugte Xenix i 1990 på min efterskole som min Unixdebut). Har
prøvet FreeBSD og NetBSD og har nu kastet mine nyforelskede øjne på
OpenBSD, der fortjener en plads på min IBM Thinkpad X23.

Med venlig hilsen

Dennis Decker Jensen