Re: Pigtales og antenner

From: Henrik Brix Andersen (none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 31 Oct 2005 - 15:43:20 CET

Date: Mon, 31 Oct 2005 15:43:20 +0100
From: Henrik Brix Andersen <none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Pigtales og antenner

On Mon, Oct 31, 2005 at 03:27:01PM +0100, Flemming Froekjaer wrote:
> Med den seneste tid reklame for soekris hardware må der være nogen her
> på listen der har haft samme problem som mig. Jeg mangler 2 pigtales
> U.FL til RP-TNC.
> Desuden mangler jeg 2 stk 5dbi antenner til samme. Jeg kan købe dem
> hos netgate, men skal betale 40$ i fragt.
> Findes der nogen i DK der sælger ovenstående? alternativt nogen der
> sender med almindelig post. Det vil være en del billigere.

Jeg har ikke selv kunnet finde en dansk forhandler af ovenstående. Jeg
endte med at bestille fra https://kd85.com/soekris.html

Jeg står faktisk og mangler en U.FL<=>RP-TNC pigtail + 5dBi rubber
duck antenna, så hvis du finder en dansk forhandler...

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <none@brix--gentoo.org.lh.bsd-dk.dk>
Gentoo Metadistribution | Mobile computing herd