Re: Bog om OpenBSD

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 Oct 2005 - 10:26:05 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Bog om OpenBSD
Date: Fri, 14 Oct 2005 10:26:05 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 14/10/2005, at 9.36, Jakob Kjøller wrote:

> Hej
>
> Jeg har 14 dage hvor jeg skal fordrive tiden derhjemme.
>
> Om den vil jeg bla. bruge på at lære meget mere om OpenBSD, så jeg
> kan få
> min soekris op og køre for alvor (Router, Accesspoint, firewall, VPN).
>
> Det til skal jeg bruge en rigtig god bog om OpenBSD.
>
> Er der nogle som kan anbefale en, og meget gerne en som jeg kan få
> fingerene i inden 14 dage

Køb en pakke papir og lav en mappe kunne også være en løsning

start med PF FAQ i PDF format
søg dernæst efter nogle artikler om det du præcist vil

dem kan du så passende samle i mappen og efter 14 dage har du en god
samling :-)
Firewalling with OpenBSD's PF packet filter

Peter N. M. Hansteen http://www.bgnett.no/~peter/pf/AUUG2005/

Jeg er glad for mine egne mapper med gode artikler, selvom jeg også
er helt vild med bøger

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000