Re: BSD-venlig netværksprinter?

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 03 Oct 2005 - 17:01:04 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: BSD-venlig netværksprinter?
Date: Mon, 3 Oct 2005 17:01:04 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 03/10/2005, at 14.07, Jan Gundtofte-Bruun wrote:

> Hejsa,
> jeg står for at skulle købe en printer. Jeg har aldrig rodet med
> printere på
> hverken Linux eller BSD og må tage andres ord for hvad der er godt.
>
> For nogen tid siden fandt jeg én på LinuxPrinting.org [1] som
> skulle være god
> til Linux (CUPS) -- kan jeg nogenlunde antage at det også er
> tilfældet for
> BSD?Jeg regner med at bruge den fra KDE.
>
> [1] http://linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Samsung-ML-2551N

Jeg er ret vild med min Brother HL-2700CN farvelaserprinter

Den har Postscript level 3 kompatibilitet, netværk og en hurtig
opvarmningstid
til første side - ret dejligt når man er hjemme

Jeg fik den til omkring kr. 4500 leveret på dørtrinnet!
- den er så faldet omkring kr. 500

edbpriser skriver:
Laser / Farve / 8 ppm / 2400 dpi x 2400 dpi / Parallel / USB2.0 /
RJ-45 / 216 mm (Letter A Size)...
- men det er altså kun 600x600 og den egner sig specielt godt til
"businessprint"
og knapt så godt til billeder, til gengæld er det nogenlunde standard
200-pin ram
den kan udvides med

min er udvidet til 96MB blot fordi jeg havde en stump liggende, den
kommer med 64MB

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000