Re: BSD-venlig netværksprinter?

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 03 Oct 2005 - 14:47:21 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-venlig netværksprinter?
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 03 Oct 2005 14:47:21 +0200

In message <none@63434.195.212.29.75.1128341275.squirrel--webmail.g-b.dk.lh.bsd-dk.dk>, "Jan Gundt
ofte-Bruun" writes:
>Hejsa,
>jeg står for at skulle købe en printer. Jeg har aldrig rodet med printere på
>hverken Linux eller BSD og må tage andres ord for hvad der er godt.

Jeg købte en HP 1320n laserprinter og for mig var det et utroligt
godt køb.

Den har ethernet & postscript, så du skal bare bruge en linie i
/etc/printcap, så er du kørende.

Den har også duplex, dvs den kan printe på begge sider af papiret.

Varmt anbefalet!

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956