OT - EuroBSDcon

From: info@bsdconsult.dk
Date: Tue 29 Nov 2005 - 10:22:43 CET

Date: Tue, 29 Nov 2005 10:22:43 +0100 (CET)
Subject: OT - EuroBSDcon
From: info@bsdconsult.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

Var du med til EuroBSDcon i Basel i weekenden ?.
Syntes du (ligesom jeg), at den danske fagpresse ikke skriver nok om BSD.

Det vil jeg gerne gøre noget ved - konkret er jeg igang med at lave en
beskrivelse af EuroBSDcon og sende det ind til relevante medier, til det
vil jeg gerne bede om lidt hjælp fra listen:

Hvis du var med i Basel, ville jeg gerne bede om 3 - 4 linjer om hvorfor
at du deltog og hvad du konkret fik ud af det. Hvis du kommer med et
bidrag som bliver brugt i beskrivelsen, får du naturligvis det tilsendt
til korrektur, før det bliver sendt til den danske verdenspresse.

Tak til alle, der var med i Basel - det var en god oplevelse.

mvh

Mikael

Med Venlig hilsen / Best Regards,
Mikael Vingaard, CISSP
BSD Consult - undervisning & rådgivning i BSD
www.bsdconsult.dk