Re: virtuelle domæner i apache

From: Jesper Rønnekilde (none@jesper--ronnekilde.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Nov 2005 - 19:29:03 CET

Date: Mon, 21 Nov 2005 19:29:03 +0100 (CET)
Subject: Re: virtuelle domæner i apache
From: Jesper Rønnekilde <none@jesper--ronnekilde.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Hvis man kan leve med host1.example.com, host2.example.com, etc. så
> er vil det gå fint med et wildcard cert. At blande jails ind i det gør
> det højest lidt mere kompliceret.

> Det er en warning der kommer, så det er ikke nødvendigt at "snyde". Men
> som sagt vil det give warnings på klientsiden.
>
> vh
>
> Mads Toftum
> --
> `Darn it, who spiked my coffee with water?!' - lwall

Sidder på sidelinien med samme overvejelser og problemstilling omkring
apache og vhosts.

Er det ikke muligt at "snyde", som du siger, og anvende name-based vhost
domæner, samt bruge mod_rewrite til at "pege", hvis det eneste man ønsker
er at kryptere forbindelsen til hele eller dele af sine vhost, og er
ligeglad med ægtheden af certifikatet?

Et link ville være super...

/jesper