virtuelle domæner i apache

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Nov 2005 - 16:34:49 CET

Date: Mon, 21 Nov 2005 16:34:49 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: virtuelle domæner i apache
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Når vi alligevel er lidt inde på virtuelle domæner i
apache. Jeg har siddet og bøvlet med virtuelle domæner
sammen med mod_ssl. Efter stort set en hel dag,
nærlæser jeg denne link:
http://httpd.apache.org/docs/1.3/vhosts/name-based.html#namevip.
Her står der bl.a. at "Name-based virtual hosting
cannot be used with SSL secure servers because of the
nature of the SSL protocol."

Så langt så godt. Men hvis jeg ønsker mere end et
ssl-baseret domæne på en server, er løsningen at bruge
jails? Jeg bruger FreeBSD 5.4 stable, apache 1.3 med
mod_ssl.

En google-søgning gav mig denne (lidt kedelige) link: