IMAP-arkivering?

From: Joachim Bondo (none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 16 Nov 2005 - 21:55:03 CET

To: BSD-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
From: Joachim Bondo <none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: IMAP-arkivering?
Date: Wed, 16 Nov 2005 12:55:03 -0800

Hej med jer

Jeg har brug for at arkivere gammel post, som ligger under min IMAP
account. Jeg vil gerne kunne tilgå den arkiverede post fra min
mailklient (Mail.app) fra tid til anden. Jeg har i længere tid ønsket
at lave et script selv, der blot flytter filer over en vis alder til
en biblioteksstruktur magen til mit Maildir/, og som vedligeholdes af
scriptet, men jeg må bare erkende jeg ikke har tid til det.

Kender I til sådanne værktøjer, der lige er til at installere? Hvad
gør I?

På forhånd tak for hjælpen
Joachim