Re: *BSD Deathmatch!

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 10 Nov 2005 - 18:23:09 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: *BSD Deathmatch!
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 10 Nov 2005 18:23:09 +0100

In message <none@8664r08mhn.wl%jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>, Jesper Louis Andersen writes:

>årige

>Ja!
>
>Jeg ved bare ikke hvem jeg skal heppe paa.

Tjae, afhængig af hvad det lige var af de tre ting der tiltrak dig
er det vel det bedste bryg, de mest freudianske kurver eller den
bedste embouchure du skal heppe på ?

Men du kan jo også bare lade være med at lege fodboldfan og istedet
heppe på dem du synes trænger mest til det/har fortjent det mest :-)

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956