Re: *BSD Deathmatch!

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 10 Nov 2005 - 13:10:26 CET

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: *BSD Deathmatch!
Date: Thu, 10 Nov 2005 13:10:26 +0100

On Thursday 10 November 2005 12:33, Jan Gundtofte-Bruun wrote:
> Spørgsmål fra newbie: hvad går sådan en deathmatch konkret ud på? (Idet jeg
> antager at titlen ikke skal forstås bogstaveligt...)

kort fortalt, at nogle eksperter for hvert deres felt (her BSD OS'er)
fremligger hvorfor de mener at deres valg er det bedste.. dog med et glimt i
øjet og med jul osv i mente.

> Er det noget man som hjemmebruger kan have gavn af, eller er det (lettere
> overdrevet sagt) bashing og flueknepperi for eksperter?

Guldkorn og dårlige jokes kan forekomme ;)

Jeg synes helt klart du bør møde op og deltage.. god stemning og godt humør
samt en interessant aften om vores allesammens ynglingsemne er på
programmet..

--
regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk