Re: FreeBSD's nye logo

From: Jesper Louis Andersen (none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Nov 2005 - 20:38:41 CET

Date: Wed, 02 Nov 2005 20:38:41 +0100
From: Jesper Louis Andersen <none@jlouis--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD's nye logo

Mikael Syska wrote:
> Hej,
>
> Er det kun mig, eller er der også andre der synes at det valgte logo er
> mærkeligt/kedeligt, så hellere de beholdte Beastie, med et lidt
> opdateret design....

Well, der er nu fri valgmulighed:

Du kan vaelge pingvinen.
   Subkulturer:
   Hatten.
   Underlig spiral.
   Kamaelionen.
   Porno-noegne mennesker i ring der holder hinanden i haanden.
   Saere pingvinunderarter (google: gentoo penguin)
   Navne paa roedder der er pissegiftige at indtage.

Du kan vaelge kuglefisken
Du kan vaelge det orange flag
Du kan vaelge den lille roede underlige kugle med 2 kegler stukket ind.

Hvad du vaelger er op til dig selv, men det er garanteret ret langt fra
det du tror du vaelger.