Re: FreeBSD's nye logo

From: Morten M. Holst (none@mmh--hippocampus.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Nov 2005 - 17:04:14 CET

Date: Wed, 2 Nov 2005 17:04:14 +0100
From: "Morten M. Holst" <none@mmh--hippocampus.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD's nye logo

Hej.

Som jeg har forstået det er det nye logo et logo. Beastie fortsætter
som maskot. Lader til at designeren har tilstræbt et "neutralt design"
som uindviede (fx. højreorienterede amerikanere fra bibelbæltet) ikke
skal blive stødt over, mens at andre skal kunne værdsætte
underspillede referencer til beastie. Resultatet kan man jo mene om
hvad man vil... :)

Mvh/

Morten.