openoffice 2.0-pakke til FreeBSD 6

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 May 2005 - 15:54:17 CEST

Date: Wed, 4 May 2005 15:54:17 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: openoffice 2.0-pakke til FreeBSD 6
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Jeg har opgradéret min arbejdsstation til version 6,
og fik nogle fejl med i386_base. Så jeg opgradérede
mine pakker, bortset fra openoffice ver. 2.

Den kræver så mange hestekræfter, at min dual-xeon
bliver for varm, og hvorfor bliver zzzzeon'en for
varm? Jo, jeg har ved en fejl købt
1U-form-faktor-zzzeon'er, og der fulgte ikke noget
blæser med til at køle den af.

Jeg har åbnet kabinettet, og har en helt almindelig
blæser som man ser i amerikanske film, der ligger og
skubber luft ind, men altså ikke nok til at den
stopper helt og aldeles.

Har nogen en openoffice ver. 2 pakke til FreeBSD 6.0?

Hilsen
Claus