Wireless Mini-PCI kort til FreeBSD?

From: Erik Nordström Andersen (none@erik--erik-n-andersen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Mar 2005 - 21:33:07 CET

Date: Mon, 21 Mar 2005 21:33:07 +0100
From: Erik Nordström Andersen <none@erik--erik-n-andersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Wireless Mini-PCI kort til FreeBSD?

Hej

Jeg vil gerne blive trådløs med min WRAP-firewall, som jeg har
installeret m0n0wall på (FreeBSD 5.3-baseret). Der er et minipci-slot på
WRAP-boardet. Sidder nu med et D-Link DWL-G520 efter anbefaling fra
http://www.batmule.dk/BSD-DK/BSD-DK_FAQ.txt (spm. 20), men ak, nu har de
åbenbart lavet kortet om igen! Der sidder i hvert fald ikke noget
mini-pci kort ovenpå pci-kortet længere, bare en metalkappe henover en
del af printet. Så mit spørgsmål er: hvor finder man et
FreeBSD-kompatibelt mini-pci kort i Danmark? Jeg ved der findes en
ekstern driver til nogle af Intel-kortene, men jeg ville gerne have
noget der "bare virker".

Mvh Erik