RE: Tapeware og FreeBSD 5.x

From: Jonatan Anthony (none@Jonatan--Anthony.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 11:58:31 CET

From: "Jonatan Anthony" <none@Jonatan--Anthony.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Tapeware og FreeBSD 5.x
Date: Thu, 3 Mar 2005 11:58:31 +0100

Hej!

Beklager den lidt sløve svar-tid. Været væk fra min postkasse de sidste par
dage. Tapeware er et ganske udmærket stykke backup-software som kan
downloades til både Linux/Windows/FreeBSD og vist et par andre OS'er.

TapeWare 7.00 SP7C

Jeg er desværre lidt bange for at det er en native 4.x klient. Har jeg så
tabt stort, eller..?

På forhånd tak,

Jonatan